onsdag 29 december 2010

Äntligen!!!

Nu sitter jag här med alldeles nya naglar :-)
Känns väldigt ovant att skriva måste jag säga, ändå gjorde jag dem väldigt korta..

Har flängt runt som en dåre idag och handlat grejor. Handlade på H&M och barnen fick välja varsit klädesplagg till nyår. Lillskrutten hittade världens coolaste tröja:


Sedan åkte vi runt hela Backaplan för att leta efter affären som skulle sälja tillbehör till diskmaskinen, bara för att slutligen hitta den precis bredvid H&M. Då hade jag hunnit få stanna bilen i en gränd och kissa bakom bilen - helt i onödan..

Men nu är diskmaskinen inkopplad iaf. Och svärmor kom hit med lite saker som hon rensat ut hemma. Hon har så otroligt god smak, så nu är jag ägare till 8 Filippa K kaffemuggar och massa snygga handväskor :-)
Hoppas hon rensar lite i sin garderob också :-p

Imorgon ska Lilla Trollet sova borta för första gången. Hos sin kusin, så hon har ju morbror där. Hon längtar massor!! Och vi hemma ska ha tacokväll med familjen Lövkvist. Längtar så efter att träffa dem. Mamma Lövkvist och jag låg på sjukhus samtidigt, dock inte tillsammans men ganska lika nära döden, så på något sätt känns det som om vi kom närmare varann efter det.
Ska bli så underbart att få ge henne en riktig BAMSEKRAM!!!

Men nu ska jag slappa lite med How I Met Your Mother och beundra mina naglar innan jag går och pussa på mina barn och kryper till kojs med min man..

Kramar från mig!!

2 kommentarer:

  1. Åh, Anna, det var underbart att träffas igår! Du såg så fräsch ut som vanligt, jättefin! Å naglarna var jättefina med. Det var mysigt att kramas med dig! Hoppas vi kan träffas snart igen och fortsätta kramas och prata, vi får bjuda er på middag då här i Majorna..Du har en fin man också tycker vi båda! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack och detsamma.. Du var jättefin, det var ni allihop! Hoppas du fick nån hjälp av sminktipsen, kändes som om vi kunde engagerat oss lite mer i det.. Ibland har jag lite svårt att fokusera, hjärnan fladdrar iväg..
    Jag ska vidarebefodra kommentaren till min man, eftersom han inte läser min blogg.. :-)
    Kram på er!!

    SvaraRadera