onsdag 8 december 2010

Cherry on Top Award


Jag har fått en Blog Award!
Jag har fått den av Carina, som bloggar om sitt liv till ett friskare liv. Bloggen är låst, så därför lägger jag inte in en länk. Carina är också en mycket omtyckt vän!
Carina läser många bloggar, så jag känner mig hedrad att just min blev utvald!
Tack så jättemycket vännen!!!

Awarden är förenad med vissa regler som kommer här

1 Tacka den du har mottagit priset av.

2 Kopiera prismärket till din blogg.

3. Berätta vilka tre författare du räknar bland dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.

4 Skicka priset vidare till fem mottagare som du tycker förtjänar det.


Jag ska klura lite på boktipsen, så de kommer att dyka upp under dagen tänkte jag.
Jag läser till skillnad från Carina inte alls särskilt många bloggar, men jag hoppas att de jag delar vidare priset till känner sig lite hedrade iallafall :-)







Nu ska jag fundera vidare på de där boktipsen. Och fortsätta mysa under mitt duntäcke + fleecefilt där jag legat och frusit hela dagen..

Kram på er :-)

2 kommentarer:

  1. Det är så lite så, gillar att läsa din blogg och så gillar jag ju dig också, du är värd awarden! Ser fram emot dina boktips! Du är en kär vän till mig också hjärtat! Hoppas vi kan ses efter julhelgen! kram kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅh, hedrad indeed min vän=) Jag vet att jag inte är uppdaterarens mästare ,men man skall väl blogga va kärlek när man känner för det ;)
    Pözz min vän <3

    SvaraRadera