söndag 5 december 2010

kommer sakna... :-(

Har haft en jättemysig helg.
Idag var älsklingens familj här och vi hade lite adventsmys.
Igår var vi på 5-årsdisco hos Bejsan och resten av familjen B.B. och sen hälsade vi på älsklingens best man med familj i Marstrand och jag fick se lilla bebisen (igen, men har ju inga minnen av att ha sett honom).
I fredags hade barnen och jag lång sovmorgon och åt frukost i lugn och ro innan vi gick till dagis och på kvällen fortsatte vi vårt Harry Potter-maraton.. (Eller Hellykopter som Lilla Trollet säger.. )
Varje morgon hela veckan har jag vaknat av att en liten dotter ligger bredvid mig och småsjunger viskande med sin Pippidocka och en liten son som sticker in sina iskalla små fötter mellan mina ben..

Imorgon lämnar vi barnen på förskolan och får inte se dem på en hel vecka..
Ibland är livet inte riktigt som man skulle önska att det var..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar