onsdag 22 december 2010

dagens outfit

Det var ett tag sedan jag la in en bild på dagens outfit, så här kommer en.
Nu är detta faktiskt inte denna dagens outfit, utan förra veckan, men då orkade jag inte blogga.. Jag har inte förändrat mig så mycket sedan jag tog bilden. Här ser ni våra nya sovrumstapeter i bakgrunden oxå. Lite snyggare än det orangea va?

Ja, jag ska ju ta bilder på lägenheten också.. Kanske skulle passa på när det är julpyntat och fint hemma..

Jo, beskrivningen av dagens outfit ska ju vara med oxå:
Klänning från Gina Tricot
Kort kofta från H&M (köpt till mitt bröllop)
Jeans från Primark, London
Mössan har jag glömt, men den hade en skärm från början...

Kram kram!!

2 kommentarer:

  1. Lika snygg som vanligt! Önskar jag kunde sminka mig som du...har köpt smink men jag ser hemskare ut med smink på antar att jag gör fel! Så smal du är, Anna! Kanonfin e du! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!!! Har precis suttit här och gråtit efter att ha sett mig själv på film när jag klär granen.. Kameran ljuger rätt ofta om man hamnar i rätt vinkel, men en filmkamera ljuger aldrig!!! Fy fasiken!!
    (Dessutom är bilden tagen i vår spegel som man ser längre och smalare ut i, ju längre bort från spegeln man står desto smalare ser man ut. Jag älskar spegeln, älsklingen hatar den!!)

    Men sminka mig kan jag iaf :-) Man får ju göra det bästa av det man har :-)
    Vi kan ju kolla på ditt smink när vi ses..

    SvaraRadera