måndag 27 december 2010

nytt nytt nytt

Vad roligt det är att designa om bloggen lite ibland.. :-)
Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp till gymet innan flickorna från gläntan kommer imorn. Jag trodde inte man kunde bli så tjock så snabbt, men det går tydligen. 5 kg har jag gått upp sedan jag kom hem från sjukhuset - inte bra!! Om jag inte varit så ledsen över det så hade jag nästan varit imponerad av mig själv.. Men jag har ju bara mig själv att skylla, och jag vet ju vad jag gjort för fel, så...
Fr.o.m nu börjar mina morgnar med en kopp kaffe och trappmaskinen..

Hurtiga kramar från mig!!

6 kommentarer:

  1. Såg att vi är vänner på fb nu!! Roligt! :) Vilket gym tränar du på? Jag ska snart sluta träna på rehab/Oasen så jag behöver tips på bra träningsställen. Lycka till med trappmaskinen imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. Sportlife!!!! Jag längtar efter en träningskompis!! De brukar ha extraerbjudanden efter jul, som alla gym gissar jag.. :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt! Jag hade gärna tränat med dig Anna men det är liiiite långt att åka till k-älv från Majorna men jag ska börja här i Majorna och träna fast jag gör det nog om ett år efter nästa operation. Ses imorgon! kram

    SvaraRadera
  4. Ja sportlife finns ju i Rollsbo och även i centrum. Men är det "vanligt" folk där eller bara "sportnissar"?? "Träna i Kungälv" finns ju också, har du nån erfarenhet av dom? Kram!

    SvaraRadera
  5. Det är väldigt vanliga människor som tränar där. Möjligen att det är lite mer familjärt här icentrum, eftersom det är kvar mesta av Pulsen-andan. Rollsbo är ju väldigt stort och flashigt. Men jag trivs väldigt bra på bägge ställena, folk är trevliga.
    Har en kompis som tränar på träna, och hon är nöjd fast hon tycker att det är lite dyrt. Men jag tycker såklart att du ska satsa på Sportlife. :-)

    SvaraRadera
  6. Det låter bra Carina :-)
    Ja, vi ses imorgon! Längtar!! Kram

    SvaraRadera