tisdag 1 juni 2010

bara en vecka kvar..

Jag ser ljuset i tunneln..
Om en vecka och 4 prov + 2 inlämningar så är terminen slut!
SOMMARLOV!!!
Ja, ska jobba två veckor till sen, men att bara jobba utan att behöva stressa till skolan efteråt och hela tiden slita fram skolböckerna så fort det blir en liten stund över, det är ju en piece of cake..

Syo hade förresten pratat med den där lärarinnan som jag hade min lilla dust med, och hon hade BARA haft gott att säga om mig. Oj, vilken helomvändning!! :-)

Nu sitter jag här med alla latinska ord för allt som finns inne i hjärnan. Är som ett glosförhör ungefär.. Men på torsdag ska de sitta som ett rinnande vatten..

Kram

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är med ditt pluggande:) Det där var en jobbig kurs, ganska spännande men svår.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Lycka till, duktiga systeryster!! Puss

    SvaraRadera
  3. Ja, spännande men svår.. Vissa kapitel är dock svårare än andra, och centrala nervsystemet med omnejd hör definitivt till ett av de svåraste..

    SvaraRadera