måndag 7 juni 2010

långa, slanka ben:

Ett tips från bloggproffsen är att när man lägger upp foton på sig själv ska man alltid förlänga sina ben i photoshop så att de ser långa och slanka ut.
Jag fick länga mina ganska mycket för att få den slanka looken.. :-)
Vad tycks?

Det roliga är att när jag sedan tittade på originalbilden så är det faktiskt lite dvärgvarning på mina ben.. Är det för att systrami tagit bilden uppifrån eftersom hon är längre än mig, eller har jag helt enkelt korta, knubbiga ben?
Nä, måste bero på syster ysters extra decimeter... ;-)

Kan dock vara dags att lära sig att tycka att det är bekvämt att gå i höga klackar. Bli en av dessa damer som springer runt i pumps hela dagarna.. Färgglada pumps till gråa mjukisbyxor är inne bland fjortisarna här..

Underbart (ironiskt) citat av tjock kvinna: "Jag har kommit fram till att jag lider av anorexi. Jag har läst att när tjejer som har anorexi tittar sig i spegeln så ser de bara massa fett och valkar, och precis så är det för mig oxå.."
Tack Suss för humorn!! Haha (- och menar inte att Suss är den tjocka kvinnan, utan att det var hon som berättade citatet för mig.. )

Kram från mig..

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Du är ju för rolig! Men jag tror allt att du är snyggare utan benförlängningen..

    Puss hjärtat

    SvaraRadera