fredag 11 juni 2010

... sånt händer bara mig...

När jag äntligen hade bilen tänkte jag passa på att ta en sväng till Ikea efter jobbet.
Skulle köpa en ribbotten till Lilla Trollets säng bl.a. så hon äntligen kan få sova ordentligt i sin säng.
Dessutom så hittar man ju alltid massa smått och gott på Ikea.. :-)

Kommer in i affären, tittar i min handväska, och vad ligger där?
Ja, typ allt!  Laddare till mobilen, kamera, kalender, Mary Kay´s nattserum och fuktkräm, väldigt många bläckpennor, läppglans, mina betyg från gymnasiet... Ja, allt... utom min plånbok!!!!!
Vad gör man då?

Jag gick in i affären och skrev upp exakt var allting fanns som jag hade tänkt köpa, sedan åkte jag hela vägen tillbaka till Kungälv.. Underbart!!!
Men nu vet jag iaf vad jag ska göra imorgon.. :-)

3 kommentarer:

  1. Puh, trodde det var nåt värre faktiskt. Misströsta inte, Ikea finns alltid kvar.. tyvärr kanske..? Puss

    SvaraRadera
  2. Haha, tycker du inte det var illa nog??
    Nä, det var ju inte hemskt i sig, bara fruktansvärt irriterande, och så typiskt mig eftersom jag gjort miljoner såna saker sista tiden.
    Tror det är bristen på mat.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Va säger man...har man inget å göra så skaffar man sig? ;)

    SvaraRadera