onsdag 16 juni 2010

den här bilden säger allt:


Såhär mår jag idag..
Lite bättre än igår, men det beror eventuellt bara på att jag inte ätit någonting ännu.
Vaknade dessutom av att ena katten kissade på mitt täcke i sängen. Medan jag låg där!!!! Hon gjorde samma sak igår kväll.. Hade bäddat ner mig på en madrass framför TV:n och plötsligt kissade katten på täcket precis vid mina ben. Varför????
Hon har ALDRIG gjort så förut. Någon kattexpert där ute som kan tala om vad man gör? Det låter kanske hårt, men den katten bor inte kvar här längre om detta inte slutar NU!
De är världens gosigaste, finaste, underbaraste katter, men jag har noll tolerans när det gäller kattkiss på andra ställen än i lådan. Funkar ju inte om de ska gå runt och kissa i barnens sängar eller på deras gosedjur eller så.. Om 7 minuter öppnar Blå Stjärnans telefonrådgivning, hoppas på lite svar från dem..

Annars blir det en seg hemmadag idag, tror att Lilla Trollet inte är helt frisk hon heller.. Men imorgon måste vi må bra, då ska i hälsa på på barnens nya förskola. Spännande..

Nä, klarar inte riktigt av att sitta och titta på datorskärmen,
det snurrar bakom ögonen..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar