tisdag 8 juni 2010

hyllning till såpan

Sitter här och tittar på min älskade såpa..
Har nu följt denna fantastiska klockrena såpa sedan 1997.. Börjar man förklara för någon vad det handlar om så hör man själv hur sjukt invecklat det är, men eftersom jag hängt med i 13 år så har jag full koll :-)
Det bästa av allt har varit att hänga på days-bloggen på tv3.se och diskutera under programmet, men tyvärr blev underbara Anna och Jenny, som hade den, tvungna att lägga ner den.. Inläggen i bloggen var alltid skrivna med humor och ironi. Två egenskaper som man måste ha gott om för att uppskatta den här sortens serier.. :-)

I serien finns också fantastiskt vackra Farah Fath, som spelar Mimi! Min fina älskling säger att han tycker att jag är lite lik henne, men det säger han nog bara för att få ligga... ;-)

I serien är hon ganska störande, och jag har inte lagt märke till hur snygg hon verkligen är förrän jag började googla efter bilder på hennes frisyr när jag skulle till frisören. Nu är jag frälst.. (Det är hon på båda bilderna)

Det handlar en del om snygga tjejer på min blogg..
Och apropå det så har jag ett nytt projekt på gång nu när jag har sommarlov. Jag har bestämt mig för att all den energi jag har lagt ner på skolan ska jag nu lägga ner på att bli träningsnarkoman på allvar..
Eller iaf att komma tillbaka till den form jag var i när älsklingen och jag träffades, vilket nästan är lite samma sak..
Men än så länge är det skola i 28 timmar och 13 minuter till


kram och hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar