torsdag 24 juni 2010

på väg...

Håller på och packa ihop mig inför midsommarhelgen.
Ska packa in katterna i burarna, hämta barnen på förskolan och bege mig till landet och umgås med systrami som är hemma från London. :-)
Egentligen skulle jag jobbat till kl 16.30 idag, men mår så jävla skit!
Gick och la mig kl åtta igår, vaknade illamående och med världens huvudvärk. Har gått runt som en zombie hela veckan på jobbet. Haft så sjukt ont, mått illa och känt mig som förgiftad nästan. Nu vet jag ju vad det berodde på, så hoppas på att jag snart kommer att må bättre. Smärtan i ryggen har släppt iaf.
Men underbara Tamara på jobbet var inte förvånad när jag ringde imorse och sa att jag inte orkade jobba idag, hon har sagt till mig hela veckan att jag ska vara hemma och ta hand om mig.. Vi har bara totalt 8 barn på hela förskolan också, då kan jag med gott samvete känna att det inte blir kaos för att jag stannar hemma..

Mår så himla konstigt..
Känner mig fortfarande lite förgiftad, ungefär som den allra värsta av baksmällor. Samtidigt är jag rastlös i hela kroppen, och så vill jag bara gråta..

Ska bli skönt att bara komma härifrån!!!
Och att få umgås med och krama mina fantastiskt fina barn!! Bara att de finns gör att livet känns lättare! De är ju trots allt det finaste jag har!!

Och imorgon är det midsommar!
Längtar efter att få träffa vännerna, spela kubb, dricka lite vin, bygga midsommarstång...
Bara ha trevligt!!

Glad midsommar på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar