måndag 12 april 2010

Äntligen...

...kan jag skriva om detta här!!
Det har varit SÅ svårt att inte nämna något om all planering och allt. Men kul har det varit.
Och här kommer bilderna:

(Det står: stringkalsong, korvstoppning, könssjukdom, strap-on och stolpiller)

Det var en fantastiskt rolig dag!
Eftersom vi kidnappade både bruden och brudgummen på samma dag så hade de varit så upptagna med att lura varann att de inte hunnit reflektera över att de blev grundlurade själva. Och någon måste ju vara hemma med barnen.. 
Men det hade vi fixat.. Brudgummen började misstänka att han blivit blåst när hans mamma och min mamma (som aldrig träffats innan) plötsligt stod utanför dörren arm i arm.. 

Nu lyckades jag och min kamera komma på skilda håll, så jag har inte allt dokumenterat. 
De uppdrag som inte finns med, men som hon klarade galant var: 

  • Välj ut 5 killar som du absolut INTE vill gifta dig med och låt dig fotograferas med dem.. (motivation obligatorisk)

  • Pussa första kille som pratar med dig när vi går nerför Avenyn

  • Ät en korv på ett sätt som gör folk generade

  • Sjung en kärlekssång för en kille (om Marres pappa räknas..)

  • Bli bjuden på en orgasm (drinken) i baren (lite avdrag för att det inte var av en främling) 
Gissar att mer detaljerad dokumentation kommer att finnas på brudens blogg .
På slutet mötte vi upp med ett odrägligt svensexegäng.
Tur vi inte var med på deras bravader, för då hade vi nog tvekat lite inför valet av äkta män.
Iaf om man ska tro brudgummens historier..

Hade tänkt avsluta med brudens skönsång, men tydligen har de tagit bort funktionen att ladda upp sina filmer till bloggen. Dåligt.
Får avsluta med hennes dedikering istället.
"Raz, this is for you - my love!"
:-)
Kramar från mig!!

5 kommentarer:

  1. nä? jag kan fortfarande ladda upp filmer..?

    SvaraRadera
  2. Hahah! Skönt att du specificerade att det var drinken Orgasm jag skulle bli bjuden på. Men nu visade det ju sig att jag inte blev bjuden på en orgasm i baren... valde visst ett glas rött isället. Då gills det inte va? :D

    SvaraRadera
  3. Jennie, nä tyvärr.. Vi får nog dra av alla poäng för den då..

    Lisa, har du fått ett nytt utseende på din blogg för ett tag sedan? för när jag skriver inlägg så finns inte den där video-ikonen kvar. Och när jag klickade på "hjälp" och "lägga till video" så stod det att man fick lägga upp länkar till filmer. Men det funkar bara på tex youtube...

    Försökte ladda upp filmen som bild, men det funkade inte heller..

    SvaraRadera
  4. va konstigt! hos mej ser allt ut precis som vanligt..

    SvaraRadera
  5. Undrar om man kan få tillbaka det på nåt sätt.. Jag tycker att fotouppladdningen funkar väldigt mycket bättre på nya sättet, men hellre tillbaka det gamla och kunna ladda upp filmer..

    SvaraRadera