onsdag 21 april 2010

nyklippt

Fick ett ryck och gick vägen om frisören på väg hem från jobbet för att chansa på att det fanns en lucka nånstans.. Tredje salongen gillt, på ett ställe som heter just Zalongen... Med Z..
Men kanontrevligt bemötande och jätteduktig tjej som klippte mig - Titti hette hon.
Här är min nya frisyr, fast lite platt.. Roligare när det var nyfixat..
Älsklingen tycker att jag är jättesnygg!! :-)
På den här nedre bilden ser det nästan ut som min gamla frisyr fast lite kortare, men det är bara en dum vinkel.. Nu ska jag prata klart med min kära syster i telefon. Hon ringer ända från London där hon är fast pga vulkanaskan..
Härligt att höra hennes röst.. :-)
Och om det jäkla askmolnet försvinner som beräknat så kommer hon hem nästa helg! Håll tummarna!!

Puss och kram!!

2 kommentarer:

  1. Jättefin frisyr gumman:) På tisdag är det min tur, håll tummarna att avfärgningen funkar..
    Stackars Elin som missat bröllop och allt, hoppas hon tar sig hem nu då!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna!! Ska bli spännande att se dig :-)
    Ja, nu ska hon väl lyckas ta sig hem hoppas jag..

    SvaraRadera