onsdag 14 april 2010

en vårdag i april

Sol, sol, strålande sol!!!

Har suttit i en hängstol på balkongen och bara njutit av värmen.
Lyckades somna och vaknade lite rosa och fräknig.. Nu tänker jag sitta där varje dag så kanske jag slipper vara blekast i kvarteret i år igen.. ;-)


Idag kom det fint folk till min lilla stad.
Min Jennie var här och lämnade in sin brudklänning för sömnad. Med sig hade hon sin kompis Mia och ett par fantastiska skor som hon ska ha på bröllopet. (Jennie alltså.) Kan inte beskriva skorna med något annat ord än "WOW!!" De är utsökta!!
Vi lunchade på Café Nyfiken och då ringde de från förskolan så Jennie fick åka iväg och hämta sin Bejsan och sin lilla Sprallis..

På möhippan tittade vi på en video på youtube. Då skrattade vi så vi kiknade. Frågade Mia idag om hon tyckte att den var rolig. Hon är nämligen gravid och var nykter på möhippan. Hon sa att den iaf inte var SÅ rolig..
Men ska visa den för älsklingen iaf och se vad jag tycker idag. För att se den, klicka här!
En annan video som verkligen är MIN HUMOR är den här.
Kan se den hur många gånger som helst och skrattar varje gång, även nykter.. :-)

Kram på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar