fredag 16 april 2010

Mitt lesbiska jag..

Om det är någon som skulle få mig att fundera på att gå över till den andra sidan så är det
Katherine Moenning!!!
Såg henne första gången i "Young Americans" för en herrans massa år sedan där hon spelade Jaqueline "Jake" Pratt, en tjej som låtsades vara kille. Nu har hon ju en av huvudrollerna i
"L Word", där hon spelar Shane (kvinna).

Fast vet inte om min förkärlek för Kate egentligen inte betyder så mycket att jag är latent lesbisk som att jag gillar feminina killar - gärna med kajal..
Det är på dessa bilder jag tycker att hon är snyggast..

Men här blir det lite för mycket:Nästan lite shemale över den bilden.. Tycker att det är skitsnyggt med muskulösa magar på tjejer, men den där magen ser bara manlig ut.. Såhär ska en tjejmage se ut:

Älsklingen tycker inte alls att Katherine är snygg. Kan bero på att han inte har en förkärlek för feminina killar med kajal..
Och tur är ju det, för mig :-)
Och tur är det ju för honom att den allra snyggaste, sexigaste och finaste som jag vet är man alldeles egna man!! <3

2 kommentarer:

  1. Fast jag måste opponera mig för den sista magen är inte muskulös.
    Man ser att hon är hyfsat tränad och inte har så mycket underhudsfett, men det är inte en mage med mycket muskler.
    För då blir det rutor om man har lite underhudsfett.

    Skoj med 80-talsfest =)

    SvaraRadera
  2. Just därför jag tycker att den är snyggare. Den är kvinnlig och mjuk och alldeles lagom tränad. Det är såklart min personliga åsikt, men gillar inte rutor på tjejer, tycker det blir för kantigt på något sätt.. En kvinna ska ändå vara lite mjuk och rund.. :-)

    SvaraRadera