torsdag 15 april 2010

skön start på dagen

sol utanför fönstret
kaffe och nyhetsmorgon
inga tider att passa på hela dagen
ibland är livet extra härligt..

Tänkte låta mina stavar följa med på en lång promenad idag.
Vill slå ett slag för stavgång.
Visst ser det lustigt ut, men det är så bra!!Man tränar hela kroppen och det känns i gäddhänget :-) Märkte verkligen av det när jag inte gått på ett tag, fick bära stavarna en bit för armarna fick mjölksyra.. Sånt gillar vi.. Dessutom gör man av med 25% mer energi än vid en vanlig promenad i rask takt.

Ska eventuellt träffa Mia idag oxå, som gjorde min underbara brudbukett:


Och så ska jag plugga till mitt prov i Medicinsk Grundkurs som jag har imorn. Låter kanske inte så kul, men det är en väldigt intressant kurs, så allt man lär sig är intressant. Det är verkligen skillnad på att plugga när man fått välja sina kurser helt efter eget intresse :-)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ge mig ut och starta dagen
Kramar från mig.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar