torsdag 22 april 2010

stulen bild

Nu har jag gjort något som jag är jättemycket emot och snott den här bilden från facebook. Men talar iaf om att den inte är min. Den här bilden har Therese Olsson (Christers syster) lagt upp på facebook, och den är från en 80-talsfest i helgen.
Detta är en bild på barnens pappa och hans flickvän.
Alla ni som först tyckte att det var jag på bilden, räck upp en hand..
(Jag räcker upp min hand eftersom min första reaktion var att det var jag själv..)

Lite roligt är det att man inte ser någon annan utklädd på denna bilden, och att Pia ser helt vanlig ut, så man kan lätt tro att Tommy brukar klä sig så.. Haha.. :-)
Men såhär snygga var systrarna Olsson:

2 kommentarer:

  1. Wow, trodde verkligen oxå att det var du och undrade när det kunde ha varit. Du har allt satt dina spår. =)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Tja, det är väl inte mitt utseende som är problemet helt enkelt.. Bara min personlighet.. ;-)

    SvaraRadera