lördag 17 april 2010

Daniel J

Var på spelning igår!
Daniel J och hans band.
Daniel är den vita suddiga figuren i mitten av scenen.. :-)
Det mörka mellan kameran och scenen är en jäkla massa folk. Mycket tonåringar, så de hade avdelad bar med 18-årsgräns längst bak i lokalen. Därför vi hamnade så långt från scenen.. ;-)
Jag är totalt obevandrad inom musik, så hade helt missat att våran Daniel fått sådana framgångar. Att han kunde skriva bra texter förvånade mig inte, men visste inte ens att han kunde sjunga.
Och han var jättebra!!
Så det blev en liten reunion med vårt gamla killgäng från mitten av 90-talet. Nästan alla var där. En hade 3 barn, en var gift och de väntade barn, en jobbade på fastighetsbyrån i vår lilla stad, en hade blivit professor i filosofi (!!!), ännu en var musiker..
Det var så kul att se alla!!
Jag är nu medlem i Daniels fanclub på facebook, det hade man inte tänkt för 15 år sedan..

5 kommentarer:

  1. Vem är Daniel J?

    Så himla ledsen och besviken över att jag inte kan komma hem, hade sett fram emot det så sjukt jävla mycket!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Daniel Johansson, vi gick i gymnasiet ihop. Kompis med Julle, Börje, Bratten, Jonas Lundgren, Jonas Larsson och dem..
    Han hälsade ju alltid till dig, och hade fått ett kort på dig av mig. Han berättade faktiskt igår att han tyckte du var ruskigt snygg och hade varit riktigt tänd på dig. Han frågade om du är lika snygg nu, och jag sa att du är kanonsnygg!!!

    Ja, det är så jävla synd!!!
    Stackars Mike också, som får gifta sig utan sin familj..

    SvaraRadera
  3. Gud, jag kan verkligen inte komma på vem daniel är...fick ett mess av camilla men hade ingen aning om vem det var.

    Micke? vem gifter sig utan familj?

    Hoppas vi ses i dag om ni inte är allt för bakis. kraaam!

    SvaraRadera
  4. Tina: Hugo-Daniel..
    I A-klassen..

    Inte Micke, utan Mike..
    En kompis till min syster ska gifta sig med honom..

    SvaraRadera
  5. Aha, jag kommer ihåg honom nu. Nu när han är känd o sådär så kanske.. ;) Du får väl ge honom ett nytt kort.

    Jag tror att de hade ett riktigt bra bröllop, trots det jävla vulkanhelvetet (ursäkta språket). Har fått lite bilder och de var så himla fina!

    Kram kram

    SvaraRadera