onsdag 26 januari 2011

detta blir en onsdagstradition!


Idag har barnen och jag haft en fantastisk dag.. 
(efter att vi bråkat lite innan de städade sina rum jättefint)
Först gick vi till Café Nyfiken och åt lunchbuffé. Lilla Trollet åt typ två majskorn, lite keso och några tacochips. Hon gick ut starkt genom att säga att hon var Håkan och bara skulle äta potatis. (Vi har tittat på Sunes jul.) Men sen tyckte hon att potatisen var äcklig - och nu vet hela fiket det.. 
Tror inte vi fick valuta för hennes 35kr.. 
Men Lillskrutten däremot åt och åt! När både Lilla Trollet och jag var proppmätta och t.o.m ätit vår dessert så satt han fortfarande och tog en tugga av pizzan och en tugga av kärleksmumsen.. 

Det var JÄTTEROLIGT att vara ute och äta med dem. De var så duktiga och vi hade riktigt kul! 
Efteråt gick vi en promenad längs strandpromenaden så de fick rastas lite :-)


På eftermiddagen kom deras pappa och hämtade dem eftersom han fyller år idag, så de skulle äta lite tårta och sedan sova där. Älsklingen och jag har varit på gymmet och svettats och nu tittar jag på underbara Mauros och Pluras kök!! :-)
Se det om ni inte redan gjort det. Onsdagar kl 20 på TV3!!

Kram från mig!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar