fredag 21 januari 2011

inte riktigt vaken?

Hur smart är man om man kommer till gymmet och inser att man inte
 har någon bh på sig? Tur att jag inte hade bokat ett steppass..
Det funkade bra ända tills jag kom till hantelrummet och en gubbe där inte kunde sluta titta på mina bröstvårtor. Och nej, jag hade inte bara på mig ett tunt litet linne, såhär snygg var jag: 
Det är lite för pinsamt att fota sig själv på gymmet,
så kunde inte riktigt ta om tills det blev en bra bild :-)
Ikväll kan jag äta lite godis med gott samvete när Tintinkompisen kommer hit. 
Hon, jag och Lilla Trollet ska ha myskväll bara vi :-) Lillskrutten är hos sin pappa och älsklingen ska iväg och spela poker. Men nu är det frukost som gäller: 


Scrambled eggs och en smörgås med keso, sallad och lite räkröra. 
Ska nog unna mig en kaffe oxå, medan jag tittar på Days of Our Lifes :-)

Kram så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar