fredag 7 januari 2011

blodad tand

Efter att ha shoppat loss lite i stan igår så fick jag blodad tand och bestämde mig för att äntligen beställa de där jeansleggingsen som jag velat ha hela hösten men varit för snål för att köpa. Tina peppade mig lite oxå :-) Dessa beställde jag på bubbleroom:
Är ju rätt säker på att de inte kommer att sitta sådär tant-slappt upptill på mig.. Och jag är ju beslutsångesten personifierad så självklart fick jag lite ångest när jag letade upp bilden på bubbleroom.se och hittade de här och  tänkte genast att jag kanske borde ha beställt dem istället:
Bägge kostade bara 199:- så kanske jag kan beställa dem nästa månad..

Dessutom klickade jag till mig på ellos outlet ett par leggings och en kjol. Bägge ser grå ut på bilderna, men jag valde svart så hoppas att de är svarta när de kommer:

Sedan blev jag lite kär i den här kjolen, men alla som skrivit i kommentarerna hade skickat tillbaka den för att den var för kort - en tjej beskrev den som muskort. Så det blev nej på den tyvärr.. Men visst är den söt?

Nu ska jag fortsätta titta på Let´s Dance. Är lite besviken på att inte Solsidan var med bara..
Piñatan fortfarande inte torr...

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar