söndag 16 januari 2011

en ljusglimt

Fast idag börjar ju SOLSIDAN igen!! Härligt!!


4 kommentarer:

  1. Har oxå kollat nu på TV4 play. Varenda människa på FB skrev att de såg fram emot att kolla på solsidan idag så kände mig lite tvungen att kolla in vad det var för nåt. =)

    SvaraRadera
  2. Vad tyckte du då? Om du inte sett första säsongen menar jag..
    Vi har hela säsongen hemma, så om du bara pallrar dig hem någon gång så kan du få se den hos oss :-)

    SvaraRadera
  3. Tyckte att det var rätt bra, men kanske är roligare när man sett första säsongen.

    Eller så kanske jag skulle kunna få låna med mig den nästa gång jag kommer hem. Vet inte om mamma har berättat, men har lite grejer på gång. Skriver ett mail och berättar för det är fortfarande lite hemligt och jag vill inte basunera ut det (eftersom så många av mina jobbarkompisar läser din blogg och dessutom kan svenska).

    Passar på att fortsätta min kommentar om TV-serier här.. Har du inte kollat klart på HIMYM än?? Känns som du kollat på det en hel evighet..

    SvaraRadera
  4. Ja, min blogg är world wide, så förstår att du tar det säkra före det osäkra. Dessutom är ju svenska ett världsspråk..

    Jo, jag har sett det länge, men det kommer ju nya avsnitt hela tiden. Serien går för fullt i USA.. :-)

    SvaraRadera