tisdag 18 januari 2011

jag + mode = ????????????

"Hur snygg är inte Blake Lively i den här outfiten?" skriver Isabel Adrian i sin blogg.

Uppenbarligen fattar jag inte mode, för jag tycker inte att något av det passar ihop. Och byxorna är både fula och sitter för jäva fult, sen röda prickiga skor till det? Hon hade platsat på vårt bad taste-party.. Och även om själva Blake Lively är lite snygg på första bilden, så ser hon mest bara mager och olycklig ut. 
Var är detta en bild som man lägger ut som dagens inspiration? 
Men så är det oxå Isabel Adrian som tjänar multum på sin modeblogg och inte jag.. 

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen och kramas med min man (och här skulle jag velat göra ett hjärta, men det blir bara <3, så jag gör en smajlis istället) :-)

Kram från mig!!

1 kommentar: