måndag 17 januari 2011

ny vecka.. lång vecka.. tom vecka..

Har nyss kommit hem från min pensionärsgympa.. Det är faktiskt riktigt svettigt och kul. Hon som håller i det sa att gubbarna har blivit lite tysta och blyga sedan jag kom med i gruppen.. Får väl säga nåt kul så de ser att jag oxå är rolig :-)

Lämnade två trötta barn på förskolan idag, varav den ena som vanligt var väldigt ledsen. Lilla Trollet kom och la sig hos mig vid 3 inatt och ville ligga på min arm och att jag skulle hålla henne i handen. I vanliga fall brukar hon inte vilja ha kroppskontakt alls när hon ska sova.. Undrar om det var för att hon visste att hon skulle till pappan en hel vecka..
Skolan börjar inte förrän nästa vecka, så det är många dagar att bara sakna barnen. Får se till att ha fullt upp. Snart kommer Susanne och hämtar mig och vi ska äta lunch och åka till second hand någonstans. :-)

Nu ska jag titta på Days Of Our Lives. Och duscha, så jag är fräsch när Susanne ringer..

Kram kram så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar