torsdag 6 januari 2011

dagens inköp


Börjar med impulspalmen som nu står så fint mellan TV:n och vinskåpet :-) Den ska få en kruka oxå. (kulan är från granen bredvid, den hänger inte i palmen)

Här kommer resten av dagens fynd:
Ett par svarta typ Ugg-boots. Egentligen tycker jag att de är sjukt fula, men av nån anledning blev jag kär i dem. Att de kostade 100:- var en stor anledning att de hamnade i min ägo.. Jag är en sån där som först tycker att saker ser jättekonstiga ut för att sedan bara måste ha dem!! Sånt ska man väl egentligen inte erkänna?


Mina andra inköp kommer från H&M
En rutig långskjorta. Egentligen en mamma-skjorta, men skit samma, den var snygg och den ska ju vara stor. Dessutom kanske jag blir gravid nån dag och då skadar det ju inte att ha den ;-)

 Koftaliknande liten sak med både puffärm, spets och rosett.. Tänker att den nog är snygg till jeans och ett linne..

Precis i kassan bestämde jag mig för dessa bedårande tofflor för 75:- Lilla Trollet kommer att bli så avundsjuk.. Men hon ska få egna på sin 4-årsdag i mars.. Tills dess får hon låna mina lite. Går runt i dem nu, de är otroligt sköna. Känns som att gå på små madrasser. :-)

Ja, det var det.. Nu har jag nog slagit rekord i blogginlägg idag. Men läste att Kissie (heter hon så?)  försöker hålla sig mellan 8 - 10 blogginlägg per dag, där ligger jag i lä. Fattade inte riktigt om hon menade att hon försöker att inte skriva fler, eller om hon försöker att skriva så många. Det blir ju ett heltidsjobb att hänga med i hennes blogg. Förstår att de inte hinner nåt annat än att blogga. Vilket ju är helt ok om man tjänar pengar på det.. Borde haft en mer intressant blogg - eller mer naken??? (antagligen inte naken, får satsa på intressant istället)

Imorgon ska jag sätta klockan tidigt och ringa och sjunga för min son. Första gången han inte är hemma på sin födelsedag. Usch!!!

Kram och god natt!!


1 kommentar:

  1. Haha, skrattade när jag läste "kulan är från granen brevid..." :) Det ser ut som den hänger i palmen :)
    Det var ju massa fina fynd du gjort, speciellt Kitty-tofflorna. Kram! /Malin Ps: Får kalla mig Cherrypie1978 (som min blogg hette) här då så du fattar vem jag är haha (eftersom jag inte har någon blogg kvar att länka till)

    SvaraRadera