söndag 16 januari 2011

fan, nu glömde jag stickorna!!!

Är så himla rastlös på kvällarna.. Har tråkigt, det är aldrig något på TV och är det det så är det reklam hela tiden.. Springer till köket hela tiden och tittar om vi har något gott, det har vi nästan aldrig.. Så fick jag tipset att börja sticka! Tja, varför inte??
Frågade mamma om det inte fanns några stickor och lite garn hemma, och så skulle vi kolla på det innan jag åkte hem. Nu kom jag på att jag glömde det. För nu är det kväll och jag sitter här och är rastlös och det kliar i hela kroppen efter att göra något. Typiskt!!!

Det är väl tur att skolan startar snart igen så att jag kan beklaga mig över skolarbetet. Knäppt att man aldrig är nöjd..

.

2 kommentarer:

  1. Eftersom jag är medlem i en stickklubb då'rå så har jag lite stickor. Dock vet jag inte vart de är, kom jag på nu. Nånstans i nån av mina 20 flyttkartonger. Kanske lika bra att kolla efter andra. Men det är kul att sticka! Puss

    SvaraRadera
  2. kanske man skulle starta en egen stickklubb.. ja, varför inte..
    tror inte jag rotar i dina lådor.. i värsta fall kan jag ju gå ner till handarbetsboden och köpa mig både stickor och garn - som passar ihop. känner mig lite fattig just nu bara, vet ju inte när nästa csn kommer..

    SvaraRadera