lördag 22 januari 2011

tjejkväll x 2

Igår var min Tina här och hade tjejkväll med mig och Lilla Trollet.
Vi åt sushi (fast Lilla Trollet åt köttbullar och makaroner, och höll för näsan, hon tyckte sushi smakade och luktade illa). Vi tittade på Sunes Jul tills Lilla Trollet somnade i soffan. Sedan tittade vi på Stepfather tills Tina somnade i soffan :-)

Kl 2.30 smög sig älsklingen in i sovrummet och skrattade åt sig själv eftersom han hittat en rosa glittrig hårtofs i badrummet och satt i luggen.
Han är väldigt söt när han är lite slirig:-)

När vi ätit frukost kom Lilla Trollet och drog i mig och sa att jag skulle titta på älsklingen för att han hade ett så roligt märke på kinden efter kudden. Hon skulle ge honom en puss, så kände hon spritångorna och sa: "han luktar konstigt. han har inte duschat".. Söt!! :-) 

Så snart han vaknar ska jag bege mig iväg till gymmet, ikväll blir det mera tjejkväll. Ska till Suss och äta middag med henne och Lotta. Mera mys!! 

3 kommentarer:

  1. Tack för i går=) Och förlåt att jag inte är någon vidare filmpartner;) Man kan aldrig påbörja en film efter nio på kvällen med mig....då skiter det sig haha.

    Nu skall jag vila bort min huvudvärk är tanken. Ha en underbar kväll i dag också! Pööözz.

    SvaraRadera
  2. Vilken skön helg:) Ha så mysigt ikväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Tina, det är lugnt. Nästa gång börjar vi tidigare..
    Campa, tack detsamma. Blev det Red Lion?

    SvaraRadera