onsdag 19 januari 2011

hemma igen

Det blev ingen snygg dagens outfit. Har varit och tränat - igen, så är inte snyggare än såhär nu.
Gråa byxor från Nike och en vit huvatröja som mamma fått som present när hon började prenumerera på någon tidning. Det ska vara klass :-)

Har som sagt tränat, inte en utan TVÅ gånger idag. Fast det var inte mer än rätt efter den lunch som jag smällde i mig på Thai Lee med Susanne och Annelie. De har buffé där, perfekt för mig med beslutsångest. Eller inte?
Lite sushi, lite kinamat och lite husmanskost som var bla. viltfärsbiff.. Blandningen gjorde att jag kom hem lite smått illamående. Känner av sviterna fortfarande...

Nu tittar jag på Mauros och Pluras kök och funderar på varför människan går i bar överkropp och lagar mat. Är det hygieniskt?
Och hade jag funderat på om det var ohygieniskt om det varit värsta tvättbrädan som stått där och lagat mat? Antagligen inte.. Det hade kanske annars varit ett vinnande koncept..
Nakna kocken naken på riktigt - bara han är snygg.

Kram kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar