torsdag 20 januari 2011

vigselringar

Jag har ju skrivit en del om mina vigselringar. Innan jag gifte mig letade jag som en galning efter den perfekta vigselringen, men ingen ring passade ihop med min förlovningsring. Ringen jag till slut valde var väldigt fin, men det kändes helt enkelt fel.

Till slut bestämde vi oss för att börja om från början och byta ut ringarna. Det finns de som tycker att det nu är fejkringar som vi har, eftersom det inte är de vi hade när vi gifte oss. Det må så vara isåfall. För mig är ringarna en symbol för att jag är gift, det är det som är det viktiga! Eftersom jag ska ha på mig dem varje dag hela livet så måste jag ju tycka om dem.
Här har ni mina ringar:

De är vitare i verkligheten..

Älsklingens ring är likadan som den yttersta, fast bredare och såklart
med mitt namn på :-) Namnringarna har vi köpt från Maria Nyckelpiga. Den nedre ringen kommer från Nordstans Guld, som har världens trevligaste och proffsigaste personal. Rekommenderar dem varmt!! 

I övrigt har jag haft en underbar och romantisk och fantastisk dag idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar