söndag 23 januari 2011

söndag = segdag

Finns det nån regel att man alltid ska vara seg på söndagar? 
Gjorde inget avancerat igår, gick inte upp okristligt tidigt imorse..
 Ändå gick älsklingen och jag och la oss en stund när vi kom hem från dopet och somnade t.o.m  och sedan orkade vi inte vara mer husliga än att gå ner till pizzerian. 


Älsklingen var tråkig och satt och lekte med sin iphone så jag fick ju leka med min mobil oxå. Så jag tog ett kort på mina moonboots (eller den ena) som jag fick av Suss igår.


Fick ett par svarta oxå. Suss sa att det inte gick att gå i dem - vilket stämde ganska bra. De sitter lixom inte fast på fötterna. Älsklingen sa att det lät som en buffel gick bakom honom i trappuppgången.
Men man kan ju inte få allt. Man kan inte gå i mina uggisar heller. Men om man verkligen anstränger sig för att lyfta fötterna så blir det faktiskt lite träning för musklerna :-)

Världens godaste falafel har de iaf på vår pizzeria:


Man blir alldeles lagom mätt på halva, så får jag lunch imorn oxå :-)

Nu ska jag bara beklaga mig på att det bara är TRÅK på TV!! Men nåt får man ju göra medan man fixar naglarna..

Kram från mig!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar