fredag 7 januari 2011

för exakt 6 år sedan

 föddes en liten pojke på Mölndals Sjukhus.
Kl 18:52 såg han världens ljus. Han var 51 cm lång, vägde 3370 gram och hade massor med mörkrött hår.

Idag fyller han 6 år och fick hockeysaker i födelsedagspresent.. Han är en blond lintott som är 116 cm lång och väger 21,3 kg.

Nu bröt jag min egen regel om att aldrig lägga ut bilder på barnen, men jag hoppas att alla fattar att det inte är meningen att bilderna ska hamna någon annanstans än i just det här inlägget..

Nu ska jag sätta mig med hårtorken och paniktorka piñatan. Jävla tapetklistret torkar ju fan aldrig...

Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. Naaaaaw! Så söt han var och är :)
    Hoppas ni hade ett mysigt födelsedagsfirande!

    SvaraRadera
  2. Tack! Finaste killen ever.. tillsammans med Ted såklart :-)
    Vi hade faktiskt ett bra firande idag hemma hos pappa T. Nu är det bara barnkalas och släktkalas kvar.. Man ska väl fira i dagarna tre?

    SvaraRadera
  3. Tänk att du blev en MAMMA den dagen, den timmen, den sekunden. En alldeles riktig fantastisk mamma...precis i det ögonblicket somm lintotten föddes! Vilken underbar slump, vilken fantastisk tur ni hade!!! Puss Suss

    SvaraRadera