måndag 24 januari 2011

Cheaters Relief + Cambridgekuren = hjärtstopp?


En dag i oktober fick jag en snilleblixt..
Det finns tabletter som heter Cheaters Relief. Man tar 3-6 kapslar innan maten, beroende på hur mycket fett maten innehåller. Poängen är att man ska skita ut allt onödigt och på så sätt kunna unna sig en pizza nån gång eller så..
Sedan finns det en pulverdiet som heter Cambridgekuren. Den innebär att man bara äter tre påsar med pulver+vatten om dagen. Dessa drycker innehåller minimalt med kolhydrater vilket gör att efter 3 dagar börjar kroppen använda fettreserver som energi istället för kolhydrater och man går snabbt ner i vikt. (Ketosfasen)

Min snilleblixt var att kombinera kapslarna med cambridgedieten. Minnena dagarna före hjärtstoppet kommer lite då och då som små pusselbitar som faller på plats. Ibland är det lite svårare bitar, typ bara himmel. Den här pusselbiten singlade ner igår och la sig på plats. Har inte riktigt innan fått ihop varför jag hade den där burken i väskan om jag nu bara åt pulver..

Såhär i efterhand kan jag tänka att det kanske inte var så smart..

5 kommentarer:

  1. Måtte ingen annan få den snilleblixten.....
    Vi är väldigt glada över att du överlede din snilleblixt underbara du är <3

    SvaraRadera
  2. Nu har jag ju lagt ut snilleblixten på internet.. Fast förhoppningsvis som en varning kanske?
    Kanske det hade funkat om man inte samtidigt redan lidit av lågt kalium, men det är inget jag kommer att ta reda på..

    SvaraRadera
  3. Nä inga mer snilleblixtar nu! :) Och måtte ingen annan heller få några sådana!

    SvaraRadera
  4. Nä, hellre levande och tjock :-)

    SvaraRadera
  5. så bra sagt anna!!!! :)

    SvaraRadera