tisdag 18 januari 2011

äntligen!!!

Idag kom mina kläder!! Det var väl på tiden!! :-)
Kjolen var underbar, redan en favorit. De svarta leggingsen var helt ok oxå, inte så svarta som jag trott och ett annat material. Men snygga! I mörkret här hemma såg man inte riktigt detaljerna på knäna. Får prova dem i dagsljus. Får väl ta kort på dem hur de ser ut på..
Jeansleggingsen var alldeles för stora. :-( Så de åker tillbaka..
Irriterande att det kostar 45 kr att skicka tillbaka kläderna, så fick man ingenting för det. För att man är för lat för att åka och handla i en affär.. Fast då tillkommer ju resekostnaden...

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen med Johanna. Vi började med en promenad,  fortsatte med en fika hemma hos mig där vi beställde kläder från ellos jätterea, en tur till Maxi och sedan hem till Johanna och Niclas där vi skrattade åt de underbara människorna i "Sommar i Sverige". Ojojoj, var hittar de alla - som dessutom gärna ställer upp i TV.
Jag trivs hemma hos Johanna och Niclas. Det är typ som att vara en fluga på väggen hemma hos mig själv. Det ser ungefär likadant ut och deras konversationer är skrämmande lika våra.. Haha, Johanna du förstår vad jag menar..

Nu är det dags för sängen, imorgon ska jag upp tidigt igen för att träna med hjärtgrupp 1 på sjukhuset.
Kram och godnatt!!

4 kommentarer:

  1. SV: Hahaha, jag dööööör! Hur du på det, att det var han som var din kändis-kärlek liksom?

    Lycka till på sjukhuset imorgon :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svarade i din blogg ifall du inte kollar här igen..
    Det är bara sjukgymnastik, men det är träning och jag svettas och förbränner förhoppningsvis lite kalorier innan frukost.. :-)

    SvaraRadera
  3. Kul med nya kläder, varifrån hardu beställt? Jag har beställt från Ellos och HM, hahaha, fy vad trist egentligen men jag måste ju köpa en helt ny garderob nu och det är kostsamt, allt från trosor till jackor liksom....och så ska ju barnen ha kläder också, ajajaj vad det svider i plånboken....Kram kram

    SvaraRadera
  4. Jag har beställt från Ellos och bubbleroom, fast bubbleroom var leggingsen som jag skickade tillbaka..
    Igår beställde Johanna och jag lite kläder tillsammans oxå, bl.a.ett par svarta spetstights, får väl se hur det blir.. :-)

    SvaraRadera