fredag 28 januari 2011

"Gud vad jag tog ut mig på gymmet idag" (Campa ;-p )

Dagen har börjat bra :-)
Lillskrutten följde med mig till gymmet imorse och pysslade i kidz club-rummet medan jag svettades. Det är sån jäkla skön känsla att gå hem och vara helt slut i musklerna.. 

Sedan snabbt iväg till förskola och skola. Lilla Trollet hade feber igår, så älsklingen jobbar hemifrån så hon kan vara hemma, men ska han få nåt gjort så räcker ett barn mer än väl. Älsklingen tittade bort en sekund, så hade Lilla Trollet hittat hans trisslott (med vinst) och skrapat kontrollrutan. Det var de 75 kronorna det.. 
Och det är Lilla Trollet i ett nötskal.. :-)

Jag är hemma på en snabb lunchrast, 13.30 ska jag på min första lektion i filosofi. Spännande!! 

Ikväll blir det tacomys!!

1 kommentar:

  1. Hahaha! Jag tänker köra stenhårt imorgon!

    Hoppas filosofin var intressant!

    SvaraRadera