lördag 22 januari 2011

..eller inte.. ??


Det finns många fel på den här bilden i bloggsammanhang. För det första är jag osminkad och brillmupp och för det andra ser man en obäddad säng och en ikeakasse med tvätt i bakgrunden. Det värsta är att man ser precis hur sketen vår spegel är.. :-)


Men så här fin och lite till var jag förut idag när jag tog mig över älven till Suss. Haft en kanonbra kväll med god mat, överblivna ingredienser till julgodis (imponerad!!) och massa skratt!! 

Nu är jag hemma igen hos min bakfulla älskling.. 

4 kommentarer:

  1. Härligt att det finns människor som vågar visa sig osminkade och inte skäms över sketna speglar och obäddade sängar! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du ser det så.. :-)

    SvaraRadera
  3. Sjukt att du har ett stavfel i bloggen!!! IngrEdienser, heter det faktiskt. Annars tycker jag att du ser helt underbar ut, min sköna syster yster!! Puss

    SvaraRadera
  4. Sjukt och sjukt.. ingen är perfekt..
    Stavfel korrigerat - check!

    Och tack :-)

    SvaraRadera