onsdag 19 januari 2011

bråttom bråttom

Måste rusa till skolan för att registrera mig på mina kurser under våren, så hann varken äta frukost eller lägga upp dagens outfit som jag tänkt.
Har sjukt dåligt samvete för att jag hellre låg kvar bredvid min varma man imorse istället för att stressa till sjukhuset för att träna, speciellt som han gick upp precis när det var för sent för mig att åka.. :-/
Men kompenserade det med att gå till gymet en timme, och dessutom lyckades jag slänga in en tvätt.
Det gäller att prioritera..
Nu måste jag verkligen rusa om jag ska hinna in på banken och betala avgiften oxå..

Kram så länge!! 

2 kommentarer:

  1. Det var riktigt, en varm karl är guld värt i rehabiliteringssyfte. :)
    Bra val tycker jag.

    SvaraRadera
  2. en varm karl är bra till mycket, speciellt om han är naken :-)

    SvaraRadera