måndag 17 januari 2011

Jag har faktiskt ingenting roligt att skriva. Jag är trött, mår illa och är yr i huvudet. Och har tråkigt.. Börjar ana ett mönster här..

Men jag är inte bara gnällig.. Hade faktiskt en rolig dag med Susanne. Hittade lite fynd både på second hand och i Susannes garderob :-)
Nu väntar jag på att älsklingen ska hjälpa mig med min dator så att den blir snabbare..
Sedan ska vi titta på How I Met Your Mother, det är roligt..

Funderade på att kolla på alla säsonger av Lost, men så sa Lisa att man ändå inte fick reda på vad storyn var bakom de där siffrorna. Trodde liksom att det var det som var grejen, den röda tråden i serien typ..
Någon som har ett tips på någon bra serie som jag kan ägna mina tråkiga kvällar till fram tills det blir vår?

Kram!!

5 kommentarer:

  1. Du bara MÅSTE kolla på Life unexpected, huuuuuuuur bra som helst! Sen om du inte sett Grey's Anatomy och Private Practice så är de sjukt bra oxå.

    SvaraRadera
  2. Vad tror du att jag lever i för u-land? Klart vi har Grey´s Anatomy och Private Practice! Life unexpected finns oxå, men det har jag däremot missat. Är det i samma klass som How I Met Your Mother?

    SvaraRadera
  3. Vet att ni har det, men alla kollar faktiskt inte på allt som går på tv.. Life unexpected är mer drama och inte komedi, men sjukt bra!

    SvaraRadera
  4. Va? Menar du att det finns folk som gör annat än att titta på TV? Vad gör de då?????

    SvaraRadera
  5. Ja, jag vet inte, ett rykte jag hört bara..

    SvaraRadera